Nieuw e-commerce platform voor Anna van Toor

Mooie, betaalbare, eerlijke kleding van hoge kwaliteit én een goede vriendin!

Design
/
Realisatie
/
Integratie
/

Anna van Toor is een Nederlands modemerk dat bekend staat om haar stijlvolle, eigentijdse en vrouwelijke kleding. Het merk – dat is opgericht in 1918 – heeft inmiddels 32 winkels en een webshop. Anna van Toor gelooft in (h)echte vriendschappen. Dat begint met mooie, betaalbare, eerlijke kleding van hoge kwaliteit én een goede vriendin! Een loyaliteitsprogramma om deze (h)echte vriendschappen op te bouwen, klanten te binden en hen een ultieme ervaring te bieden is zij momenteel met onze hulp aan bouwen.

De kracht van Omnichannel loyalty

Een loyaliteitsprogramma dat zowel off- als online kanalen omvat, is een krachtig instrument zijn voor modelabels. Exclusieve beloningen, kortingen en extraatjes zetten shoppers aan tot herhalingsaankopen. Met stijgende inkomsten en een toename van de klantenbinding tot gevolg. Bovendien helpt de integratie van online en offline kanalen modemerken om klanten een naadloze en uniforme shopervaring te bieden. Ongeacht waar zij winkelen, zowel fysiek als online kunnen klanten ‘beloningen’ sparen en inwisselen. Kortom, een goed ontworpen loyaliteitsprogramma helpt modelabels om sterke relaties met klanten op te bouwen en bevordert langdurig succes in e-commerce.

Loyalty programma met TritonX

Anna van Toor heeft gekozen voor het implementeren van een loyalty programma met tritonX. TritonX is een uniek marketing- en loyalty platform om het shopgedragvan omnichannel klanten te analyseren en te beïnvloeden. De functionaliteiten van tritonX creëren een warme en loyale relatie tussen de klant en het merk.

Voordelen TritonX voor modemerken

TritonX is een populaire toepassing voor retail- en modemerken met een omnichannel strategie. Door relevante klantdata te verzamelen en – nog belangrijker – de klant centraal te stellen, ontstaat een 360 graden view. Deze slimme marketing tool helpt jou de Customer Lifetime Value te verhogen: een kritische factor voor jouw succes.

  • Verhoog de omzet afkomstig van bestaande klanten
  • Verbeter en verhoog de klantloyaliteit
  • Verlaag de kosten voor klantenwerving
  • Krijg inzicht in het gedrag en de voorkeuren van klanten
  • Stem jouw marketinginspanning beter af op klantbehoeften

Anna van Toor & Sition

TritonxX stelt Anna van Toor in staat haar concurrentievoordeel te vergroten en succesvol te zijn in de steeds veranderende wereld van (online) fashion. Door onze ervaring in e-commerce voor (grote) modemerken en onze expertise in omnichannel strategieën, viel de keuze voor Sition als e-commerce partner.

Bij Anna van Toor gaat mode verder dan tijdelijke trends. Zij bieden klanten een unieke stijl. Geïnspireerd door verschillende stijliconen van vroeger en nu, stellen elk seizoen de mooiste collecties samen. Zij richten zich op de moderne vrouw die er graag goed en verzorgd uit wilt zien. Gedreven door kwaliteit, mooie stoffen en een goed en eerlijk advies.

www.annavantoor.nl

~

Meer cases

Overzicht
Twinsport

Intersport Twinsport kiest voor omnichannel aanpak met Shopware 6

247 Jeans

Een webshop die past als de perfecte jeans

Tilbox

Van catalogus naar klikken

Meer informatie?

Michel Doens
Consultant
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.