Wij zijn Sition

Wij geloven dat techniek de kracht van e-commerce is. Voor een optimale beleving dienen content, shopping experience én techniek perfect afgestemd zijn.

Bij Sition nemen we de realisatie van het  e-commerce platform uit handen: Design, Realisatie, Integratie, Optimalisatie & Beheer.

Dé technische uitblinkers in e-commerce

Wij geloven dat techniek de kracht van e-commerce is. Voor een optimale beleving dienen content, shopping experience én techniek perfect afgestemd zijn. Alleen dan draagt het bij tot het echte succes van een webshop of e-commerce platform. Wij ontwikkelen op de grootste open source platformen en weten deze door slim maatwerk naadloos te laten aansluiten op andere toepassingen.

Ontmoet onze uitblinkers

Jouw team staat er nooit alleen voor. Onze technische uitblinkers denken met je mee over hoe processen beter, makkelijker en sneller kunnen. Onze basis is de techniek.  Met onze ruim 20 jaar ervaring begeleiden wij jouw team met de technical know-how die nodig is voor ieder e-commerce succes.

Michel
Partner
Michel
Dennis
Partner
Dennis
Mark
Developer
Mark
Koen
Support
Koen
Elise
Project manager
Elise
Omri
Developer
Omri
Anna
Developer
Anna
Jasper
Developer
Jasper
Marcel
Developer
Marcel
Jeroen
Designer
Jeroen
Roy
Developer
Roy
Mitch
Project manager
Mitch
Anika
Developer
Anika
Céline
Developer
Céline
Isabella
Product Owner
Isabella
Ramona
Office Manager
Ramona
Jos
Developer
Jos
Geert
Product Owner
Geert
Jack
Developer
Jack
Johan
Developer
Johan
Marjolein
Support Developer
Marjolein
Nino
Developer
Nino
Rik
Developer
Rik
Steve
Developer
Steve
Peter
Tech Lead
Peter
William
Developer
William
Rick
Developer
Rick
Marco
Product Owner & Sales
Marco

Dedicated Teams

Voordat we aan slag gaan met de online conceptontwikkeling, doorgronden we de bestaande kernwaarden en identiteit. We doen uitgebreid onderzoek waarbij we zoeken naar antwoorden op vragen als: waar heeft je (potentiële) klant behoefte aan? Hoe kunnen we online het beste aansluiten op die behoefte? Wat zijn de beweegredenen en uitdagingen bij de online productaankoop?

Om een webshop succesvol te maken is het cruciaal om de perspectieven van álle betrokkenen te kennen.

Betrokken en toegewijd

Voordat we aan slag gaan maken we persona’s op en brengen we de customer journey in kaart zodat we de klant én de behoefte van de klant inzichtelijk kunnen maken. Anderzijds kunnen we hierbij eventuele knelpunten signaleren binnen de huidige webshop en de uitdagingen die (potentiële) klanten ervaren bij het zoeken naar, en kopen van je producten.

Merkidentiteit

Naast de inzichten uit user research, is de bestaande merkidentiteit met bijbehorende style guide een belangrijk vertrekpunt voor onze designers. Is er nog geen (nieuwe) merkidentiteit opgesteld? In overleg bepalen we of we zelf aan de slag gaan of dat hulp gewenst is van een gespecialiseerd merkbureau.

Als de merkidentiteit bekend is, vertalen wij dit, samen met de bevindingen uit de research fase, door naar de beste online user experience.

Een goede webshop valt of staat met de juiste look and feel. We hebben het dan niet alleen over ‘hoe ziet het eruit’. Het gevoel moet kloppen. Het moet passen bij het merk, aansluiten op je andere (off- en online) uitingen én nog belangrijker: aansluiten op de behoeften van je doelgroep. Naast een goed design is daarom de gebruiksvriendelijkheid, effectiviteit en relevantie van een webshop een belangrijke sleutel tot succes.

Veel flexibiliteit

Voordat we aan slag gaan met de online conceptontwikkeling, doorgronden we de bestaande kernwaarden en identiteit. We doen uitgebreid onderzoek waarbij we zoeken naar antwoorden op vragen als: waar heeft je (potentiële) klant behoefte aan? Hoe kunnen we online het beste aansluiten op die behoefte? Wat zijn de beweegredenen en uitdagingen bij de online productaankoop?

Om een webshop succesvol te maken is het cruciaal om de perspectieven van álle betrokkenen te kennen.

Dagelijks innoveren

Voordat we aan slag gaan maken we persona’s op en brengen we de customer journey in kaart zodat we zodat we de klant én de behoefte van de klant inzichtelijk kunnen maken. Anderzijds kunnen we hierbij eventuele knelpunten signaleren binnen de huidige webshop en de uitdagingen die (potentiële) klanten ervaren bij het zoeken naar, en kopen van je producten.

Meer informatie?

Michel Doens
Consultant
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.