Sition op de Webwinkelvakdagen 2023

Ontdek tijdens de Webwinkel Vakdagen op 29 en 30 maart in de Jaarbeurs de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van e-commerce! Laat je inspireren door experts uit de branche, ontmoet innovatieve leveranciers en vergroot je kennis over online verkoop. Of je nu een startende ondernemer bent of een doorgewinterde e-commerce professional, de Webwinkel…

Ontdek tijdens de Webwinkel Vakdagen op 29 en 30 maart in de Jaarbeurs de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van e-commerce! Laat je inspireren door experts uit de branche, ontmoet innovatieve leveranciers en vergroot je kennis over online verkoop. Of je nu een startende ondernemer bent of een doorgewinterde e-commerce professional, de Webwinkel Vakdagen bieden alles wat je nodig hebt om succesvol te zijn in de online retailwereld. Mis deze kans niet om jezelf en je bedrijf naar een hoger niveau te tillen en schrijf je vandaag nog in voor het evenement! Dit jaar is Sition te vinden op stand nr. 153. Inschrijven is gratis en kan hier.

Op donderdag 30 maart geeft onze klant Cathelijne Lania van “A Beautiful Story” een lezing in zaal 5 om 15:15. Ze zal vertellen over haar fair-trade merk en de uitdagingen op het gebied van e-commerce.

“Als fairtrade-merk is het belangrijk om je verhaal te vertellen, vooral online. A Beautiful Story, een fairtrade-sieradenmerk, wilde haar merkverhaal beter delen en koos daarom voor het e-commerceplatform Shopware. Door middel van het platform kunnen ze hun sociale missie om positieve impact te maken op zowel de gevers als de makers van de producten beter communiceren en laten zien waarom hun producten duurder zijn dan die van concurrenten. Op de productpagina’s van de website kunnen klanten ook zien hoeveel werkgelegenheid een aankoop creëert in Nepal en India, wat de positieve impact van de aankoop laat zien.
A Beautiful Story heeft implementatiepartner Sition ingeschakeld om het custom design van de webshop te ontwikkelen dat het verhaal en de look en feel van het merk uitstraalt. Sinds het gebruik van Shopware zijn de resultaten van A Beautiful Story verbeterd. De omzet verdubbelt jaarlijks en de time-on-site en het aantal online verkopen groeit.
Het merk wil storytelling blijven toepassen en onderzoekt mogelijkheden om off- en online verkoop meer samen te brengen. Ze willen retailers binnen hun multichannelstrategie laten profiteren van hun online platform omdat storytelling ook hun verkopen positief kan beïnvloeden. Het platform van Shopware ondersteunt hen daarbij.”

 

 

In dit artikel

No items found.

Meer insights

Overzicht
No items found.

Meer informatie?

Michel Doens
Partner
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.